Brand essence
Jako brand essence napříč ročníky jsme zvolili PROMĚNU / REINKARNACI
která v sobě skrývá mnoho pojmů a možností, jak na ni nahlížet.
Zachováme nastavený trend proměny vizuálních stylů
(což je pro festival typické) a umožníme budování značky celého festivalu.
Hlavním vizuálním prvkem festivalu není jen plakát, ale kartonové postavy šířené v printu i online světě.
Tímto konceptem propojíme diváky přímo s festivalem a umožníme jim vstoupit do světa filmových příběhů.
Své zážitky si budou moci návštěvníci odnést domů např. v podobě fotografií ve svých telefonech.
▼ Merchandising festivalu ▼
▼ Storyboard pro TV spot ▼
Project: Bollywood Film Festival Concept
Creative Director: Jakub Dudáček
Design: Jakub Dudáček
Idea Maker: Jakub Dudáček, Tereza Kodlová & Jan Rákosník
Copywriter: Jakub Dudáček, Tereza Kodlová & Jan Rákosník
Client: www.bollywood.cz