








Zadání
Od roku 1993 do 2019 zemřelo na silnicích v ČR 27.150 lidí.
Každoročně přibudou stovky dalších. Zapoj se do soutěže a pomoz čísla snížit.
Insight
Vycházíme z domněnky, že spousta lidí se během jízdy soustředí
na mnoho jiných aktivit než na pouhé řízení, přičemž je vzhledem k dnešní
uspěchané době řidič většinou v časovém presu. Proto se v naší kampani
snažíme uvést návštěvníka čerpací stanice (oáza klidu) do klidového režimu
a připomenout mu, že na něj doma čeká rodina, přátelé a upozornit ho tak na to,
aby se při řízení soustředil především na bezpečnost v provozu (v divočině).
Ke komu mluvíme?
K běžnému řidiči, který se z bodu A do bodu B snaží dostat urychleně,
a který nevěnuje všechnu pozornost za volantem jen řízení.
Cílová skupina: 20 až 50 let
– Důležité myslet na mladé nezkušené řidiče, ale i starší řidiče, kteří mají tzv. kancelář v autě. –
Co jim říkáme?
Na světě je mnoho lidi... kteří vás mají rádi.
Jeďte tak, aby bylo jisté, že se s nimi znovu ve zdraví setkáte.
NEPOSPÍCHEJTE!
Co chceme, aby dělali?
Aby svou pozornost při cestě věnovali jen řízení,
aby zbytečně nepodléhali stresu a nespěchali.
I když se zdá, že spěch je zrovna v jejich situaci důležitý,
aby na čerpacích stanicích nenačerpali jen benzín,
ale i sílu a soustředěnost na pokračování v jízdě.
Exekuce
Hlavním komunikačním kanálem jsou čerpací stanice.
– Místo, které většina řidičů navštíví. –
Vedlejšími podpůrnými kanály jsou OOH plochy v jejich bezprostředních blízkostech.
Na plochách nalezneme vyobrazené nehody s důvody, proč daný člověk nedorazil kam měl.
Jednotlivé vzkazy (post-it lístečky) pak budou znovu řidičovi připomínat,
ať jede bezpečně, a to na vchodových dveřích směrem dovnitř i ven.
Tonalita je klidná a přátelská, nicméně klade důraz na opatrnost a pozitivní naladění.
BILLBOARD
Komunikují důsledek a možnou příčinu nehody.
Jako je např. nátlak okolí na řidiče, aby pospíchal.
POST-IT LÍSTEČKY
Podporují pozitivní komunikaci a předávají
myšlenku, že na ně někdo čeká a myslí.
Nemusíme lidem ukazovat drama, ale můžeme
jim ukázat něco silnějšího (lásku, pochopení, ...)
Zkuste si představit, že vám vaši blízcí posílájí vzkazy,
ve kterých vám projeví pochopení, lásku, a netlačí na vás.
SAMOLEPKY
Řidiči budou moci na webových stránkách
vytvořit pro své blízké vlastní vzkazy
v podobě samolepky.
Samolepky se skvěle hodí jako dárek
na auto dcery, syna, manželky, manžela, ...
Zkrátka všech, na kterých nám záleží.
Pokaždé, když se na ni podívají,
vzpomenou si, že na ně někdo čeká.